Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

Jacob Sparre Andersen wrote:

> Gitte:

> Regne, regne...
>
> Regnestykket er 2% af omsætningen på MP3-"streaming", dog
> mindst 3.000 USD/år, så det er først når I kommer over
> 150.000 USD/år at tallet begynder at vokse.

> Den artikel jeg har set handlede udelukkende om
> MP3-"streaming". Og dertil kommer selvfølgelig spørgsmålet
> om der overhovedet er udtaget patent der hvor I handler.
>
> Jacob

Jeg prøvede at læse artiklen igennem men jeg stod af å halvvejen ...

Okay så indtil videre kan jeg trække vejret hvis vi bare streamer i et
andet format (og brugerne kan jo være ligeglade med hvilken format der
streames i  bare deres player understøtter det).

Gitte