Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

Gitte:

> Og hvis man omsætter for mere hvad skal man så af med ???

Regne, regne...

Regnestykket er 2% af omsætningen på MP3-"streaming", dog
mindst 3.000 USD/år, så det er først når I kommer over
150.000 USD/år at tallet begynder at vokse.

> Vi snakker her om DOWNLOAD af MP3'ëre ...ikke streaming
> ... det kan vi klare med en Real-fil ... (som der jo
> ikke er patent på)

Den artikel jeg har set handlede udelukkende om
MP3-"streaming". Og dertil kommer selvfølgelig spørgsmålet
om der overhovedet er udtaget patent der hvor I handler.

Jacob
--
"simply because no one had discovered a cure for the universe as a
 whole - or rather the only one that did exist had been abolished"