Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

Peter Toft wrote:

> PATENTER DETTE HURTIGT!!!!!!! (altså ikke det med
> at sove *G*).

NU må I altså lige styre jeres patent-et-eller-andet ...

Er det så slemt ?
Jeg mener .. nej jeg mener ikke at patenter er "vores venner" .... men hey
... hvis jeg nu fik patenteret sovning ville jeg da gerne dele overskuddet
med SSLUG'erne :-)))))

Gitte