Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

Gitte:

> MEN det er muligt - gudskelov - at streame anden end mp3
> formatet.

Jeg ved godt det er muligt. Mit spørgsmål går udelukkende på
om der er udtaget patent på ideen.

Jacob

PS: Efter at have fået sovet lidt er jeg ikke sikker på at
    lydkomprimering baseret på kaotiske afbildninger er
    sagen. Men hvad med at udnytte den generelle form af
    spektret for (vesteuropæisk) musik - 1/f - til at
    optimere komprimering i Fourier-rummet?