Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

> Det er omvendt. Man får patentet.
> Derefter markedsfører man, evt. med "gratis" brug, og de intetanenende
> forbrugere tænker sig aldrig om.....
> (det er et tyske Faruenhofer Inst. der har patenterne)
> I USA kan man dog offtentliggøre før man har fået patent (op til et år før).

Det hele minner litt om markedsføring av hvitt pulver.

Fraunhofer Institut i rollen som velmenende vennligkommunist med kniv på ryggen.
Når du tror alt er lykkelig, - så hugger han til med kniven
og krever pengene. Hvis du er avhengig så betaler du.

Mvh
Jim Oksvold