Re: [MISC] Bug tracking system

Peter Makholm wrote:

> debbugs http://www.benham.net/debbugs
>
> xyzzy% apt-cache show debbugs
> apt-cache show debbugs
> Package: debbugs
> Section: misc
> Installed-Size: 274
> Maintainer: Darren Benham <sslug@sslug>
> Architecture: all
> Version: 2.3-3
> Depends: perl5 | perl, mail-transport-agent, mailtools, ed
> Recommends: httpd, links | lynx
> Filename: dists/woody/main/binary-all/misc/debbugs_2.3-3.deb
> Size: 70212
> MD5sum: ad797622b0535d318afa98a8b204f930
> [...]

OKay  - jeg bruger Mandrake på serveren såååå ...

Jeg har prøvet at lege med Keystone og det er da osse fantastisk smart. Men
jeg ved nu præcist hvad det er jeg leder efter:

Man skal kunne oprette nogle brugere man kan assigne bugs og/eller feature
requests til (ud fra nogle givne kategorier).

Man skal kunne submitte bugs anonymously (altså bare ved at gå ind på en
hjemmeside og fylde nogle felter ud - man skal ikke være registreret bruger
for at gøre dette).

Det behøver ikke alle de smarte funktioner som keystone har - men må dog
gerne kunne køre med flere versioner af samme stykke software.

Gitte