Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

Peter Makholm wrote:

> Det ser ud til at icecast 2.0 (Work In Progress) vil kunne gøre
> det. Lidt roden rundt giver følgende link:
>
> http://www.xiph.org/ogg/vorbis/index.html
>
> Kender dog intet til det.

Det læste jeg.

Hmmm så ser det ud til at jeg må igang med SDK'en til RealServeren. Der er
det nemligt muligt selvat lave sine plugins til sin server så den kan
streame andre formater end bare Real's egne.
Og så må man jo osse lige lave lidt om i Playeren så den kan afspille
filerne.
Problemet er at jeg gerne ville ud over at tvinge brugere til en bestemt
player og/eller server. Men det er vist ikke så let som jeg troede ...

Gitte