Re: [MISC] MP3 streaming kommer til at koste knaster

Frank Damgaard wrote:

> Jeg tænkte på OggVorbis. (jeg troede alle kendte det...)
> Det bliver sikkert også det format vi fremover helst bruger i SSLUG.

Det ville i hvert fald være en god idé at støtte åbne formater.

Skal igang med et plugin til real playeren så den kan afspille ogg filer.

Men der er noget jeg ikke forstår. Hvordan kan man få patent på noget flere
år efter at man er begyndt at markedsføre det ?

Gitte