Re: [MISC] Mozilla 0.9.1

On Fri, 8 Jun 2001, Martin Andersen wrote:

> Jo, banken virker med Netscape 4.x.x , men ikke godt nok.
> Man kan f.eks ikke betale regninger da hele inbetalingsrubrikken
> ikke bliver vist.

Det kan løses ved at rode med fonte, men det er et helvede. Hvis du husker
mig på det, kan jeg eventuelt sende dig min opsætning af fonte.

Mads

A series on the annoying idiosyncrasies of popular programs such as Windows,
Word and Excel features irritating or irritated animals. Word 97 Annoyances
sports a decidedly miffed opossum, while Windows 98 Annoyances gets a European
common toad, covered with warts.
                         - Elizabeth Weise, USA TODAY, on O'Reilly bookcovers