Re: [MISC] Webportaler med php

On 07 Jun 2001 16:15:47 +0200, sslug@sslug (Martin Skøtt) wrote:

>Tjahh, de sidste 9 måneder har jeg siddet på den irske vestkyst og
>skrevet Python kode. Jeg har forsøgt at holde mig til på sslug
>listerne, men det har ikke altid lykkedes.

>Hæ, min hoved årsag til at bruge Zope er at jeg kan scripte i Python
>da jeg ikke har den store interesse i at lære php. Det skal lige siges
>at det jeg har arbejdet på i Zope nok ville have været en større
>opgave at klare i php.
>Det er måske en ide med en Zope liste på sslug? Jeg har ingen ide om
>hvor mange Zope/Python brugere der er i sslug, men en liste ville
> [...]

Well jeg har delvist lovet Hans Schou ved lejlighed at fortælle om
Zope på et hyggemøde. Jeg ved endnu ikke helt hvornår det bliver
eftersom jeg har temmeligt travlt med mit arbejde p.t. og det er jo
snart ferietid for de heldige sjæle... men om 1-2 måneder ?

En Zope-liste lige p.t. er måske lidt at overreagere ...

Gitte