Re: [MISC] Webportaler med php

Gitte Wange <sslug@sslug> writes:

> Hvor har du været hele mit liv ???
> (Eller i hvert fald de 2 sidste måneder *S*)

Tjahh, de sidste 9 måneder har jeg siddet på den irske vestkyst og
skrevet Python kode. Jeg har forsøgt at holde mig til på sslug
listerne, men det har ikke altid lykkedes.
> Jeg spurgte for et stykke tid siden på Misc-listen om der var nogle
> der kendte til/havde brugt/brugte Zope men ingen svarede tilbage.
>
> Well mine erfaringer med Zope er rigtig rigtig gode - det eneste minus
> er at man ikke kan scripte i PHP.

Hæ, min hoved årsag til at bruge Zope er at jeg kan scripte i Python
da jeg ikke har den store interesse i at lære php. Det skal lige siges
at det jeg har arbejdet på i Zope nok ville have været en større
opgave at klare i php.
Det er måske en ide med en Zope liste på sslug? Jeg har ingen ide om
hvor mange Zope/Python brugere der er i sslug, men en liste ville
måske bringe lidt mere opmærksomhed. En præsentation på et af møderne
var måske heller ikke af vejen...

--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt

Believe nothing no matter where you read it or who has said it, not even if I
have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
--Buddha