Re: [MISC] Digital Kamera

Jesper Lund wrote:

> Hej,
>
> Jeg står for at skal have et digital kamera. Derfor vil jeg høre, hvad
> folk har af erfatinger med det.Der er et par krav:
> Højest 5000,-
> Det skal ikke være til USB.
> Og så skal det selvfølgelig være understøtet i en eller anden form under
> linux.
>
> Hvad har i af erfaringer ?

jeg har gode erfaringer med Digital Ixus og flere af de kameraer fra
samme serie (mener det er Kodak eller Canon der har lavet dem - det er
fra arbejdspladsen jeg benytter dem).
De virker fint sammen med Gphoto - også selv om de kører med USB.
jeg mener man kan få både med og uden USB, og prisen ligger vist i
området omkring 4300kr.

MVH
Kim