Re: [MISC] afgift på internet forbrug !?

Frank:

> http://www.erhvervsbladet.dk/readarticle.asp?art_id=38113
> Flere store netmedier kræver at få del i teleselskabers
> indtægter på internet ...

> Vi skal vel ikke til at have "støtte" på hjemmesider.

Jo, lige præcis. Men kun til dem der er store nok til at et
mærkbart antal folk vil skifte internetudbyder for at kunne
komme til dem. Jubii tror tilsyneladende at de er store nok.

Internetudbyderne kan jo bare slå igen ved at omdirigere
deres kunder til konkurrerende websteder. For eksempel kunne
man henvise til dmoz.org i stedet for Jubii. Og til BT i
stedet for JP. ;-)

Og hvordan har Jubii tænkt sig at forholde sig til
internetudbydere, der ikke har specielt mange danske kunder?
Eller til undervisnings- og forskningsinstitutioner?

> Og hvilke typer skal så have støtte?

De store.

> Kan sslug.dk måske få :-)

Jeg tvivler på at SSLUG genererer nok trafik hos
internetudbyderne til det.

Jacob
--
"an OS that is almost, but not quite, entirely unlike Windows"