Re: [MISC] Linux er cancer

Anna Jonna Armannsdottir <sslug@sslug> writes:

> Nu er jeg ingen kræft ekspert, men jeg tror ikke at raske celler kan
> inficeres af kræft. De raske celler kan dø og kræftceller kan tage
> deres plads, men en rask celle bliver ikke til en kræftcelle i
> modsætning til virus.

Ok, så passer din indsigelse bedre.

> Alene den påstand er grotesk, idet M$ bruger OSS og muligvis også
> GPL software.

I nogle interviews skelner han mellem GPL (som er ond i følge Ballmer)
og BSDL (som er god i følge Ballmer).

Microsoft sælger ganske rigtig GPL'ed software, gå til deres site og
søg på "Interix".  Det er en Unix skal til NT der bl.a. indeholder
GCC.

> Den følgende analogi hvor de sammenlignes med fugle
> er langt mere rimelig:

Alle analogier er urimelige, og tjener kun til at forvirre folk.