Re: [MISC] Webportaler med php

Eivind Bengtsson wrote:

> Ja - du kan styre det hele fra Apache. Hvis du sætter et site op med Zope
> og dens egen Zserver kan du bruge mod_proxy i Apache til at få det ind
> under den ønskede sti.
>
> Et lille eksempel:
> smides ind i httpd.conf
>
> <IfModule mod_proxy.c>
> ProxyRequests       On
> ProxyPass                /nyt/              http://Zope_IP:8080/nyheder/
> ProxyPassReverse    /nyt/              http://Zope_IP:8080/nyheder/
>     <Directory proxy:*>
>         Order deny,allow
>         Deny from all
> [...]

Hmmm .... er dette her noget du giver kurser i eller sådan noget ???

Jeg har simpelthen bøvlet og bøvlet med Zope og har næsten givet op.
Mine problemer er følgende:
1) Jeg har brug for at fjerne :8080 i Url'sene til min Zope (ZServeren
kører jo på port 8080).

2) Jeg har behov for at have flere domæner (og altså forskellige sites)
kørende i den samme Zope ..

Er dette noget du har prøvet før ?

Gitte