Re: [MISC] Webportaler med php

On 04 Jun 2001 12:59:00 +0200, sslug@sslug (Martin Skøtt) wrote:

>Æhh... Både ja og nej. Zope er ikke skrevet 100% i Python. Enkelte
>dele er i C, men det er kun ganske få ting. Brugen af DTML i produktet
>Zope begrænser sig til management interfacet.
>Mine erfaringer med Zope er vældigt gode[1], men der kan i ny og næ
>opstå sjove situationer, som ikke altid er lige godt dokumenterede,
>men så har man heldigvis koden selvom den ikke altid er lige lidt
>læselig[2].
>
>[1] Jeg har brugt Zope i et kommercielt produkt med MEGET custom
>Python kode, uden problem.

> [...]

Hvor har du været hele mit liv ???
(Eller i hvert fald de 2 sidste måneder *S*)

Jeg spurgte for et stykke tid siden på Misc-listen om der var nogle
der kendte til/havde brugt/brugte Zope men ingen svarede tilbage.

Well mine erfaringer med Zope er rigtig rigtig gode - det eneste minus
er at man ikke kan scripte i PHP.

Gitte