Re: [MISC] Webportaler med php

Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Vil det sige at jeg kan vælge begge dele, altså bruge zope til feks.
> mitdomæne.dk/nyt
> og php på
> mitdomæne.dk/links
>
> Det ville næsten være ideelt, hvis det er sådan.
> Så kan jeg flytte data mellem applikationer sådan
> som jeg synes passer bedst.

Well i teorien - ja!
I praksis - ja! (Jeg ved bare ikke helt hvordan dette gøres).
Problemet med Zope p.t. er at det ikke er særlig veldokumenteret.
Men hvis man bare følger lidt med på mailinglisten - og stiller sine
spørgsmål her - er man godt på vej.
Idag var der f.eks. en der stillede præcis dit spørgsmål. Jeg vil vende
tilbage når svaret kommer :-)

Gitte