Re: [MISC] Webportaler med php

On Mon, 04 Jun 2001 10:54:27 Gitte Wange wrote:
> Det funger fint sammen med Apache. Der findes en milliard How-Tos om
> hvordan man får Zserver (Zope's webserver) og Apache til at spille
> sammen. Når dette virker vil man helt sikkert osse kunne få PHP til at
> virker under Zope.

Vil det sige at jeg kan vælge begge dele, altså bruge zope til feks.
mitdomæne.dk/nyt
og php på
mitdomæne.dk/links

Det ville næsten være ideelt, hvis det er sådan.
Så kan jeg flytte data mellem applikationer sådan
som jeg synes passer bedst.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.