Re: [MISC] Linux er cancer

> Taler han GPL har han ret. Det er det der er pointen med virale
> licenser. Open Source som sådan inficcerer ikke andres "intellectual
> properties"

Der er vist lidt medicinsk begrebsforvirring her. Kræft og virus er to
forskellige ting.

Desuden kan man, som jeg kan se at andre har bemærket, med god ret stille
spørgsmålstegn ved sammenligningen med virus. GPL-kode kan godt stå alene,
det kan virus ikke. Eller kræft for den sags skyld.

--
Kaare Rasmussen            --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data                tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501