Re: [MISC] Henvisningsoversigtshåndteringsværktøjer (Was: Linux magazin?)

On Wed, 06 Jun 2001 11:29:58 Jacob Sparre Andersen wrote:
> Anna:

> stor...
>
> Jeg bruger et der kaldes "bk2site" og det fungerer ganske
> fornuftigt. Det nasser på min bogmærkefil fra Netscape.
> Eksempler på oversigter genereret af "bk2site":
>
>    http://hugin.ldraw.org/FreeDir/LEGO/
>    http://hugin.ldraw.org/FreeDir/F%F8royar/

Det ser da pænt ud. Det er noget i den stil.
Helst noget der kan lave overlappende henvisninger
feks.
byggematerialer -> træ -> gran ...
planter         -> træ -> gran ...

byggematerialer ->   tekstiler -> bomuld ...
planter -> bomuldsplante       -> bomuld ...

Altså kan kam komme til både gran og bomuld fra både
byggematerialer og fra planter.

Selvfølgelig kan man lave det i en træstruktur, men
det medfører et opdaterings-problem, nemlig at man må
opdatere alle forekomster af en bestemt link, i stedet
for at kunne nøjes med kun at opdatere eet sted.

Stuttligt at siggja F%F8royar og ikki Foeroyar og skriva
http://hugin.ldraw.org/FreeDir/Føroyar/

mon man kan lave domænet www.kF%F8benhavn.dk og i
øvrigt bruge de danske bogstaver i domænenavne ? =)

Vedr: Subjekt, Henvisningsoversigtshåndteringsværktøjer 40 bogst.
det længst ord jeg har set i islandsk er på 60 bogstaver men
det er en vits om en nøgle til en værktøjsskur på en islandsk
hede :)

vadlaheidaverkamannaverkfærageymsluskursutidyrahurdarlykill

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.