Re: [MISC] Linux er cancer

Anna Jonna Armannsdottir <sslug@sslug> writes:

> Kræft, et meget negativt ladet udtryk, der i en løgnagtig
> sammenligning med GPL, bruges i et nederdrægtig FUD propaganda
> mod Linux og open source.

Undre du dig over at man bruger negative udtryk for ting, man ikke kan
lide?

Jeg mener det er en tydelig analogi, som beskriver præcist hvad det er
der menes. At man så er enig eller ej er op til en selv (jeg er i
grunden enig, derfor bruger jeg helst ikke GPL som licens).

Hvornår har du sidste omtalt Windows med en negativ term?

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash