Henvisningsoversigtshåndteringsværktøjer (Was: Linux magazin?)

Anna:

> Ja der er svært at vedligeholde sådanne sider.
> Hovedmændene bag yahoo gjorde noget ved det. :)
> Der findes vist OSS værktøjer til at gruppere links
> men jeg har aldrig prøvet nogen af dem.

Jeg bruger et der kaldes "bk2site" og det fungerer ganske
fornuftigt. Det nasser på min bogmærkefil fra Netscape.
Eksempler på oversigter genereret af "bk2site":

   http://hugin.ldraw.org/FreeDir/LEGO/
   http://hugin.ldraw.org/FreeDir/F%F8royar/

("FreeDir"-delen af URL'en kræver en længere forklaring, men
 det forbindelse med det der idag hedder "dmoz.org".)

Jacob
--
"Any, sufficiently advanced, technology is indistinguishable from magic."