Re: [MISC] Reperation af vfat superblock

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> lever GRUB stadig?

Projektet eller på min disk? Jeg har aldrig brugt GRUB før, men nød
lærer som bekendt nøgen kvinde at spinde så det lykkedes mig at
producere en diskette med GRUB vha. rescue delen af Progeny Debian
installations cd'en. Min normale boot manager, som nu er fjernet godt
og grundigt fra MBR, er System Commander. En ældre udgave af et
kommercielt program, som jeg har overvejet at erstatte med GRUB.

> Jeg ville skrive til Christian Hildebrandt-Nielsen
> <chn65(AT)yahoo.com> som er ved at lave
> http://cvs.sslug.dk/hdmaint/

Tak, det prøver jeg at kigge på.
--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt

Believe nothing no matter where you read it or who has said it, not even if I
have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
--Buddha