Re: [MISC] Linux magazin?

On Tue, 05 Jun 2001 13:53:22 Frank Damgaard wrote:

> Jeg har sat det på uden oversættelse.
>
> Til LinuxJournal har jeg foreløbig tilføjet:
>
>     LinuxJournal er et af de ældste linux blade, hvis ikke det ældste
>     Linux blad. Det startede i 1994. Bladet er rimelig bredt,
>     og har både tekniske artikler, (linux-) politiske artikler, og
> begynder
>     artikler.
>     Leder man efter noget bestem kan man evt. købe den årlige
>     Linux Buyers Guide.

Jeg forstået det sådan, at LBG er en del af,
eller en særudgave af, Linuxjournal.
Håber jeg har forstået det rigtigt.

> Egentlig trænger links siden vist til at blive opdelt i mindre sider
> efter emne, med mulighed for at vælge "alt".  Den er blevet lidt stor...
Ja der er svært at vedligeholde sådanne sider.
Hovedmændene bag yahoo gjorde noget ved det. :)
Der findes vist OSS værktøjer til at gruppere links
men jeg har aldrig prøvet nogen af dem.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.