Re: [MISC] Linux magazin?

On Tue, Jun 05, 2001 at 12:52:56 +0200, Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Forslag til kommentar til LinuxFormat:
>
> Indholder hovedsageligt "Features" og "Tutorials"
> (oversættes til da)
> Vejledning for den nye linux bruger der hurtigt vil
> videre, samt oplysninger for erfarne brugere der
> vil videre med sin desktop.

Jeg har sat det på uden oversættelse.

Til LinuxJournal har jeg foreløbig tilføjet:

    LinuxJournal er et af de ældste linux blade, hvis ikke det ældste
    Linux blad. Det startede i 1994. Bladet er rimelig bredt,
    og har både tekniske artikler, (linux-) politiske artikler, og begynder
    artikler.
    Leder man efter noget bestem kan man evt. købe den årlige
    Linux Buyers Guide.

Egentlig trænger links siden vist til at blive opdelt i mindre sider
efter emne, med mulighed for at vælge "alt".  Den er blevet lidt stor...

--
Frank Damgaard