Re: [MISC] Linux magazin?

On Mon, 04 Jun 2001 14:13:35 Frank Damgaard wrote:

> Links kan også findes på http://www.sslug.dk/links.html#Blade
> men en kort kommentar ville ikke være dårligt, specielt
> med fokus på hvilke emner bladet satser på.

De er der vist alle sammen :)
Desværre har jeg aldrig før kigget på denne side :-/

Forslag til kommentar til LinuxFormat:

Indholder hovedsageligt "Features" og "Tutorials"
(oversættes til da)
Vejledning for den nye linux bruger der hurtigt vil
videre, samt oplysninger for erfarne brugere der
vil videre med sin desktop.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.