Re: [MISC] Spændende artikel om DoS angreb

Jeg er helt enig med dig i det underholdende i artiklen. På linie med en
bedre krimi.
Desværre fulgte jeg hans råd, og installerede ZoneAlarm. Siden har jeg ikke
kunnet bruge VNCviewer.
Nogen der kender til det problem (Serverens IP er sat op til fuld adgang).