Re: [MISC] Webportaler med php

Anna Jonna Armannsdottir wrote:

> Webportaler med php
>
> Jeg vil i gang med at lave en lille webportal.
> Jeg har kigget på zope men tror ikke det er fleksibelt
> nok.
> Midgard www.midgard-project.org ser meget lovende ud
> til formålet.
>
> PHPnuke ( http://phpnuke.org/ )
> ser også meget lovende ud, især fordi man kan
> finde flere websites der bygger på systemet.
> http://www.linuxformat.co.uk/
>
> Nu er det et større projekt at gå i gang med så
> jeg venter lige lidt endnu.
>
> Er der nogen der har erfaringer med at bruge
> [...]

min erfaring med PHPNuke siger at der konstant er sikkerhedshuller, at
koden er alt andet end optimeret og at Fernando ikke er ret god til at
opdatere de fejl og mangler man rapporterer (end ikke hvis man sender
ham et patch).

Se i stedet på EzPubliser eller de andre produkter i Ez serien (de kan
findes via www.freshmeat.net)

MVH
Kim