Re: [MISC] Webportaler med php

Gitte Wange <sslug@sslug> writes:

> Det er faktisk 100% rigtigt.
> Noget af koden er dog DTML men dette er et Zope'sk mark-up language -
> baseret på python :-)

Æhh... Både ja og nej. Zope er ikke skrevet 100% i Python. Enkelte
dele er i C, men det er kun ganske få ting. Brugen af DTML i produktet
Zope begrænser sig til management interfacet.
Mine erfaringer med Zope er vældigt gode[1], men der kan i ny og næ
opstå sjove situationer, som ikke altid er lige godt dokumenterede,
men så har man heldigvis koden selvom den ikke altid er lige lidt
læselig[2].

[1] Jeg har brugt Zope i et kommercielt produkt med MEGET custom
Python kode, uden problem.

[2] Efter at have mødt nogle af folkene bag Zope kan jeg kun sige at
nogen af dem er smartere end hvad sundt er ;-)
--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt

Believe nothing no matter where you read it or who has said it, not even if I
have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense.
--Buddha