Re: [MISC] Linux magazin?

On Sun, 03 Jun 2001 20:06:01 Hanne Munkholm wrote:

> Det har de i hvert fald haft i Valby hos DSB.

Det også muligt, at det først er kommet til hovedstaden og
derefter til Hjørring. ;)
Det var en positiv overraskelse, at finde noget som
helst om Linux her langt nordpå i det mørke jylland.

For at opsummere:
Linux Journal  http://www.linuxjournal.com
Linux Magazin http://www.linux-magazin.de
Linux magazine http://www.linux-mag.com
LinuxFormat  http://www.linuxformat.co.uk

Det kunne være smart at lægge disse links ind i
linux-bogen (friheden) med en kort positiv/neutral
kommentar til hver af disse.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.