Re: [MISC] Webportaler med php

On Mon, 4 Jun 2001 01:26:43 +0200, Anna Jonna Armannsdottir
<sslug@sslug> wrote:

>Det ser også pænt ud og lader til at være nemt.
>Der er også noget med at der udvikles en masse
>skins til Zope (eller også var det et andet system).

Well jo - man kan godt sige at der udvikles nogle skins til Zope -
eller rettere - de kommer til CMF (Content Mangement Framework).
Det er lettere at arbejde på denne måde.

>Har det sin egen webserver med virtual hosts eller
>kan det fungere sammen med virtual hosts i apache?

Det funger fint sammen med Apache. Der findes en milliard How-Tos om
hvordan man får Zserver (Zope's webserver) og Apache til at spille
sammen. Når dette virker vil man helt sikkert osse kunne få PHP til at
virker under Zope.

>Der var en masse spm. men jeg er bare for træt |-)
>
>med venlig hilsen, Anna Jonna Armannsdottir
>Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
>DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
>Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
>fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
>                       ...ooO0Ooo...
>   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
>   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.

Gitte