Re: [MISC] Webportaler med php

On Sun, 03 Jun 2001 22:37:16 Gitte Wange wrote:

> Som efterhånden erfaren Zope-bruger kan jeg varmt anbefale dette
> system. Nok mest fordi det er OpenSource og der sidder en masse
> mennesker og hele tiden udvikler på det (alm. brugere som direkte
> Zope-udviklere). Dette får tingene til at gå rigtig stærkt.
> Det er endnu ikke lykkes mig at bruge PHP med et godt resultat under
> Zope, men eftersom efterspørgslen på andre sprog end Pythog Perl hele
> tiden er der, vil udbuddet nok osse snart kommer.

Det ser også pænt ud og lader til at være nemt.
Der er også noget med at der udvikles en masse
skins til Zope (eller også var det et andet system).
Har det sin egen webserver med virtual hosts eller
kan det fungere sammen med virtual hosts i apache?

Der var en masse spm. men jeg er bare for træt |-)

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.