Re: [MISC] Linux magazin?

"Anna Jonna Armannsdottir" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug

> For næsten et år siden købte jeg LinuxFormat på Hjørring banegård.
> Det må da snart ogaå komme til hovedstaden, nu når storebæltsbroen
> er blevet farbar. :)
> Pakket med den var en CD med den første version (rain) af Storm Linux.

Det forhandles skam da allerede flere steder i København: Østerport station
og Polyteknisk Boghandel. GAD v. Nørreport station sælger det vist også.
Det første blad udkom i Maj 2000 og havde Definite Linux 7.0 med (noget
RedHat-baseret tingeltangel) og det andet blad var så vidt jeg husker det
med Storm Linux.
Personligt er LinuxFormat mit foretrukne Linux-blad.

--
`  Med Venlig Hilsen | Regards                                         ´
`                                  H e n r i k   B ø g h               ´