Re: [MISC] Webportaler med php

On Sun, 03 Jun 2001 21:26:26 E. Sjørlund wrote:
> Du har lige skrevet en masse (begejstret) om zope.
> Kunne du ikke uddybe, hvad det er, der får dig til at søge videre?

Til et njlug møde faldt jeg i snak med nogen der bruger zope
og har holdt foredrag om det. Han mente det er godt men det
har visse -mig ukendte- begrænsninger.
Et overfladisk blik på zope mailing-lister siger mig,
at der anvendes et sprog der er specifikt for zope. Nu
har jeg kendskab til php og vil gerne videre med php.
Derfor har jeg mere lyst til at sætte mig ind i en
applikation der fører mig videre i php og hvis den
ikke er god nok, kan jeg bruge min viden i en anden
applikation der også bruger php eller endda skrive
min egen kode i php.
Altså, min opfattelse er, at zope ikke er php orienteret nok.

Begge disse sites er bygget på phpnuke og har en struktur
der ligner den jeg ønsker at opnå.
Spørgsmålet er så om de også formår at adskille indhold
form og funktion, sådan som feks. Midgard.

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Windows to rule them all, One Windows to find them,
   One Windows to bring them all and in the darkness bind them.