Re: [MISC] Webportaler med php

On Sun, 3 Jun 2001 17:11:47 +0200, Anna Jonna Armannsdottir
<sslug@sslug> wrote:

>Webportaler med php
>
>Jeg vil i gang med at lave en lille webportal.
>Jeg har kigget på zope men tror ikke det er fleksibelt
>nok.
[SNIP]

Som efterhånden erfaren Zope-bruger kan jeg varmt anbefale dette
system. Nok mest fordi det er OpenSource og der sidder en masse
mennesker og hele tiden udvikler på det (alm. brugere som direkte
Zope-udviklere). Dette får tingene til at gå rigtig stærkt.
Det er endnu ikke lykkes mig at bruge PHP med et godt resultat under
Zope, men eftersom efterspørgslen på andre sprog end Pythog Perl hele
tiden er der, vil udbuddet nok osse snart kommer.

Gitte