RE: [MISC] Quotefuck, mange tak (WAS: RE: [MISC] Virus bon appetit (var [MISC] Ftp software ))

>EOD betyder blandt usenet's hyperabbrevierede akronymiserede
>intellektuelle og antitroglodytiske sprog End-Of-Discussion.

Skrev du ikke EOD? Hvorfor fortsætter du så?

>Ovenstående betyder at jeg ikke gider at bruge tid på at
>diskutere dit svar mht. ovenstående. Dette involvere
>hvordan man på den mest optimale måde staver til intellekål.

Du gør det jo alligevel. Dybt inkonsekvent!

>Jeg bekklage hvis du føle at jeg harr quotefukked dit svarh
>og derhved implucit anklaged dej for ikkke at kunde staue
>till interlllektuel. Kut an pasta du Bush kåden fra min
>sugnature til an kåmando linje schal jeg forthælle dej om
>du kan staue tål interluktual.

Er det ikke lidt jammerligt at blive _så_ fonærmet?

Mvh Martin

"Ich bin ein Penguiner."
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)