Re: [MISC] Quotefuck, mange tak (WAS: RE: [MISC] Virus bon appetit (var [MISC] Ftp software ))

Martin Bøgelund wrote:
>..

EOD betyder blandt usenet's hyperabbrevierede akronymiserede
intellektuelle og antitroglodytiske sprog End-Of-Discussion.

Ovenstående betyder at jeg ikke gider at bruge tid på at
diskutere dit svar mht. ovenstående. Dette involvere
hvordan man på den mest optimale måde staver til intellekål.

Jeg bekklage hvis du føle at jeg harr quotefukked dit svarh
og derhved implucit anklaged dej for ikkke at kunde staue
till interlllektuel. Kut an pasta du Bush kåden fra min
sugnature til an kåmando linje schal jeg forthælle dej om
du kan staue tål interluktual.

--
find ~/ -type f -exec grep -i 'interllektuel' {} ; \