Re: [MISC] s390

On Thu, 31 May 2001 21:54:32 Hans Schou wrote:

> Maskinen? Øhh hvad? Hvilken maskine? Den er virtuel.
> Jeg har aldrig set den, og kommer nok næppe til det.
>
> De har et billed af den (eller en der ligner) her:
> http://t1d.www-1.cacheibm.com/servers/eserver/zseries/os/linux/lcds/9672FAMC.jpg
> Den er ca. 2m høj.

Og så får du dens elregning også sponsoreret, samt udgifter
til diverse hardware, samt al vedligeholdelsesarbejde.

Nu er der virkelig grund til at være misundelig ;)

Den eneste ulempe er, at man ikke bruge den som radiator.
(Dukker mig for flyvende othellolagkager og det der smager
mindre godt :-))

Fyrkildevej 98 (sttv)          Tel: 98 15 67 93
DK-9220 Aalborg Oest           ICQ: 108017016
Find my key: http://www.keyserver.net: GnuPG key ID: 0x6349D8FB
fingerprint: E44F A8B9 5088 0036 C0C6  DD2C 9575 7DFE 6349 D8FB
                       ...ooO0Ooo...
   One Linux to rule them all, One Resolver to find them,
   One IP to bring them all and in the zone to bind them.