Re: [MISC] Linux magazin?

On Sat, Jun 02, 2001 at 19:18:13 +0200, Anders wrote:

> Du mener linux-mag.com ikk'?.. og jeg vil da tage et godt kig på det
> også.. måske jeg bare burde smutte forbi hovedbanegården og nuppe et
> af hvert linux magazin de har på hylderne på nuværende tidspunkt :)

Der findes et tysk linux-magazin der orgså er ganske godt,
hvis man ellers kan tysk.
Men det skader ikke at kigge i de forskellige, da fokus
ligger forskelligt.
De fleste DSB kiosker og større kiosker har normalt et pænt udvalg
dog er nedenstående 2 ikke almindelige:

Linux Journal ( http://www.linuxjournal.com )  og det
tyske Linux Magazin ( http://www.linux-magazin.de/ ) er blandt
de ældste, og fagligt ganske gode.

En del af de andre nyere engelske der er kommet siden er noget for "poppet"
efter min smag.

--
Frank Damgaard