Re: [MISC] Linux magazin?

>  Nogen der kan anbefale et godt linux magazin? Jeg har taget et
>  hurtigt kig på Linux Journal, men jeg kunne godt tænke mig at noget
>  som kan købes i danske kiosker, så jeg ikke behøver springe ud i et
>  abb. før jeg har købt et par blade og besluttet mig for om jeg gider
>  at abonnere på skidtet..

Jeg syntes at linux magazine er godt, http://www.linux-mag.dk/ den kan købes i alle de fleste DSB kiosker for en 69 kr., hvis
de ikke har den skal de bestille den fast hjem fordi den er i deres blad guide. Et abb. koster heller ikke alverden.

Med venlig hilsen / Best regards
Brian Josefsen

LINKS

Linux:
http://www.linux.org/
http://www.sslug.dk/

Are your website combatible with all browsers ?
http://validator.w3.org/