Linux magazin?

Hi sslug-misc,

  Nogen der kan anbefale et godt linux magazin? Jeg har taget et
  hurtigt kig på Linux Journal, men jeg kunne godt tænke mig at noget
  som kan købes i danske kiosker, så jeg ikke behøver springe ud i et
  abb. før jeg har købt et par blade og besluttet mig for om jeg gider
  at abonnere på skidtet..

--
Anders