RE: [MISC] Quotefuck, mange tak (WAS: RE: [MISC] Virus bon appetit (var [MISC] Ftp software ))

>Det var dig. Carsten citerer tydeligt dig for at have skrevet det i
>631, hvor du citerer mig for at skrive "sslugs interlektuelle elite".

Jeg har ikke skrevet ordet "Interllektuel" i 631. Bare søg videre.

Såvidt jeg forstod, ville Svaneborg markere den klassiske fejl med
at stave "intellektuel" forkert - og at resten af det man siger ikke er
så pokkers klogt, når specielt dette ord staves forkert. Det kan
selvfølgelig godt være jeg tager fejl - men for mig fremstod det således.

>Så skulle vi ikke bare blive enige om at Carsten har begrebet fra dig,
>som har det, dog i en lidt anden ordlyd, fra mig?

Begrebet "selvbestaltet intellektuel elite" - ja.
Stavefejlen "interllektuel" - nej.

Mvh Martin

"Ich bin ein Penguiner."
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)