RE: [MISC] Virus bon appetit (var [MISC] Ftp software )

>Nope, gammelt koncept. Mon ikke ridderborgs fabrikanter i
>middelalderen snakkede sammen om nye exploits som stiger,
>krudt, trebucher, og rambukke? Og hvordan man kunne skikre
>sig imod disse nye destruktive exploits?

De byggede ikke disse angrebsvåben, for derefter at lægge dem udenfor
borgen til fri afbenyttelse for fjendemand og stratenrøvere.

>Hvis du kører koden uden den påkrævet agtpågivenhed af
>ukendt og uforstået kode, så deler du en del af ansvaret,
>manglende agtpågivenhed er ikke et argument for
>ansvarhedsforflygtigelse.

Jeg har ret til at være uvidende, mentalt retarderet, beruset, og
psykisk ustabil. Det omkringliggende samfund må tage sine forholdsregler
for at undgå at jeg kommer i besiddelse af effekter hvormed jeg kan skade
mig selv og andre. At dumpe destruktiv kode på SSLUG-listen, der jo
er offentligt tilgængelig, er ikke en sådan forholdsregel.

Der var en der ville oprette en (lukket) liste til den slags. Hvis han
påtager sig opgaven og ansvaret for trafikken på og tilgængeligheden til
denne liste, er det _der_ man bør slippe sin indre 500per 3l33t HaXor
løs.

>En formildende omstændighed er hvis du blev lokket til at
>udføre koden fordi du troede den havde en anden funktion,
>dvs. en trojan.

Eller hvis jeg var totalt blød i bærret. Det findes der jo hverken piller
eller love imod, og derudover kan vi være så godt som sikre på at
destruktiv kode før eller siden vil pasere en person der ikke burde have
adgang til hverken koden, Internettet, eller computere.

Quotefucking...?

Mvh Martin

"Ich bin ein Penguiner."
Martin A. Boegelund (sslug@sslug)