Re: [NOVICE] make menuconfig??

----- Original Message -----
From: "Leo Laursen" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.novice
To: <sslug@sslug>
Sent: Tuesday, November 21, 2000 11:43 PM
Subject: Re: [NOVICE] make menuconfig??

> I artikel <sslug@sslug>, skrev "Jan Bentzen"

> Bemærk lige om det er isa eller pci kort du har / har valgt
> har du søgt lidt på nettet for at finde ud af om det skal være ne2000 ?

Det er et ISA kort, og det er dette, som jeg har valgt understøttelse for i
menuconfig

> Du skal stå i roden af source når du gør det (cd /usr/src/linux)
> som med de andre make komandoer

ja selvfølgelig (silly me). Men nu jeg tænker efter så valgte jeg det ikke
som modul, men som 'built in'
Men nu har jeg lige startet 'make modules' alligevel

> Kik i linux/.config; er der nogle linier der ender med "=m"
> er det konfigureret som modul.
der er masser af linier der ender på "=m", men 'grep -i "ne2000" .config'
giver:
CONFIG_NE2000=y
(men jeg kan jo prøve at starte forfra, og vælge det som modul i stedet i
menuconfig)

du skriver at jeg skal loade det (i /etc/conf.modules) med 'alias eth0
<modul>'    Skal modul så være 'NE2000' ?