Re: [NOVICE] make menuconfig??

I artikel <sslug@sslug>, skrev "Jan Bentzen"

> tjaah det ved jeg ikke, men efter 'make menuconfig' aktiverede jeg de
> punkter som dokumentationen angav:
>
>                  .ne2000/ne1000 support

Bemærk lige om det er isa eller pci kort du har / har valgt
har du søgt lidt på nettet for at finde ud af om det skal være ne2000 ?

> Jeg er bange for, at jeg ikke ved noget om nogen modules men

> giver 'make: *** No rule to make target 'modules'. Stop' så det har
> jeg nok ikke? Men hvad gør jeg så?

Du skal stå i roden af source når du gør det (cd /usr/src/linux)
som med de andre make komandoer

Kik i linux/.config; er der nogle linier der ender med "=m"
er det konfigureret som modul.
I øvrigt skader det ikke at køre den.

> Ja, men det er jo svært at vide for en grønskolling, som mig hvad der
> er relevant

Selvfølgelig; egentlig ved man ikke hvad der er relevant, før man
finder løsningen.

Leo