Re: [NOVICE] Problemer med skærmopløsningen

Tak for hjælpen Poul-Erik og Jesper,

Jeg vil prøve Poul-Eriks forslag med skærmopløsningen.

Med hensyn til LILO, så får jeg en fejlmelding. Jeg har overvejet om COMPAQ måske har spærret master boot recorden?

Med hensyn til driver kan jeg oplyse at jeg lige nu har problemer med følgende hardware:
Netkort - Accton EN1207D Series PCI Fast Ethernet Adapter (jeg vil meget nødig til at skille denne maskine ad for at se efter, hvilken chip, der sidder i kortet).
(Skærmkort - 3dfx Voodoo3) det er måske ikke et problem?
Printer - Lexmark Z51
og måske får jeg også problemer med lydkortet - Creative Sound Blaster AudioPCI 128? Jeg havde i hvert fald problemer med et Sound Blaster kompatibelt lydkort på min gamle 486-maskine!!! og hvad med mit modem - Zyxel omni.net LCD?
Poul-Erik skrev:
> Jeg kan anbefale dig at bruge meget tid på at læse "fridenen til at
> vælge"
> som findes på
>
> http://www.sslug.dk/linuxbog/

Jeg har læst en hel del af denne bog.