Re: [NOVICE] make menuconfig??

----- Original Message -----
From: "Leo Laursen" <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.novice
To: <sslug@sslug>
Sent: Tuesday, November 21, 2000 10:15 PM
Subject: Re: [NOVICE] make menuconfig??

> I artikel <sslug@sslug>, skrev "Jan Bentzen"

> Det tillader vist bare at kernen kan være større (b: big)

> Du har konfigureret kernen til understøttelse af dit netkort?

tjaah det ved jeg ikke, men efter 'make menuconfig' aktiverede jeg de
punkter som dokumentationen angav:

                 .enable module support
                 .networking support
                 .TCP/IP networking
                 .network device support
                 .ethernet
                 .ne2000/ne1000 support

> Hvis du har valgt det som modul skal du køre
Jeg er bange for, at jeg ikke ved noget om nogen modules
men

> make modules
giver 'make: *** No rule to make target 'modules'. Stop'
så det har jeg nok ikke? Men hvad gør jeg så?

> make modules_install
>
> og loade modulet med noget lignende
> alias eth0 <modul>
> i /etc/modules.conf (måske conf.modules)

> Egentlig helst kun det relevante ;-)
Ja, men det er jo svært at vide for en grønskolling, som mig hvad der er
relevant