Sv: [NOVICE] bash-prog

Hej Martin!

Tak fro det. det kan godt være at det hører
til en anden kat. Men nu ligger den altså her
;-)
Det er jo sikkert et novice-sprøgsmål.
Den første linie henviser til Perl. Det
er ikke noget jeg har installeret (tror jeg),
Men det kan vel laves på en lignende måde
til bash!????

Men Ellers tak.

Kjeld

Martin <sslug@sslug> skrev i en