Re: [NOVICE] ethernet

On Tue, Nov 21, 2000 at 08:46:44 +0100, Axel Eystein Jensen wrote:
> Jeg synes ikke, at jeg kan finde noget, der ligner :-/
> Har du nogle forslag til, hvad de kan hedde under debian?
> Axel

det er distributionsspecifikt.

I debian skal du vist se under /etc/init.d/network*
eller muligvis /etc/init.d/netstd_*
Og og se evt. også under /etc/network/

Der er dog ikke på helt samme måde som f.eks. SuSE, Redhat mv.
centrale konfugurationsfiler .
Jeg har i /etc/init.d/network blot "hardcoded" opsætningen
med bla. ifconfig.....

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda