Re: [NOVICE] Hvordan starter jeg X op i RH7.0?

Whereis giver mig ingen sti, så jeg tror ikke det er installeret! Ej heller
XConfigurator.
Jeg har gennemført en standard server-installation med auto-partitionering
og det hele. Burde X ikke være installeret automatisk, når der ikke er nogle
muligheder for at vælge/fravælge det under installationen?

Hvordan installerer jeg X nu? (har kun brugt packetmanager under X).

Mvh, Thomas